Menu

Svatební kalkulačka

1Termín a počet osob

Odhadovaný počet osob

Pokud teprve přemýšlíte o svatbě na Landeku můžete se nezávazně potkat s naším svatebním manažerem a zjistit, jak to u nás chodí.


svatební manager

Domluvit schůzku

2Svatební balíčky

Standard

odpolední svatba

11 000 Kč

1100 Kč za osobu

  • welcome tapas
  • svatební přípitek
  • odpolední raut
  • půlnoční snack

Balíček obsahuje

 

  • obsluhu v průběhu konání akce
  • přípravu prostor
  • symbolické rozbití talíře
  • svatební přípitek pro všechny hosty
  • odpolední raut sestaven dle vlastních chutí výběrem z našeho menu (odpolední raut obsahuje: čtyři jídla, tři přílohy, dva saláty)
  • půlnoční snack (půlnoční snack obsahuje: dvě jídla dle výběru z našeho menu)

Balíček neobsahuje

  • obřad v areálu
  • výzdobu obřadního místa a sálu
  • živou květinovou výzdobu obřadního místa a sálu

Podmínky

  • Záleží nám na tom, aby jste si svůj velký den užili, a proto se snažíme usnadnit Vám i přípravy. Z tohoto důvodu můžete vybírat ze dvou variant výzdoby svatebních stolů:
  • Varianta: založení svatební tabule 220 Kč/os*
    Kompletní výzdoba svatební tabule včetně květinové výzdoby stolů, ubrousky, svíček na stoly
  • Varianta: založení svatební tabule 130 Kč/os*
    Svatební tabuli Vám na požádání s použitím Vašich dekorací rádi založíme a vyzdobíme my. Případně Vám poskytneme odpoledne před svatbou prostor pro dozdobení stolů. V případě plánované akce den před Vaší svatbou, budou Vám prostory k dispozici od 9 hodiny ráno v den Vaší svatby.
  • Nechceme omezovat průběh Vaší svatby, od 00:00 hodin však účtujeme poplatek 2000 Kč za každou započatou hodinu.
  • Maximální doba konání Vaší svatby je do 04:00, kdy je potřeba opustit prostory, abychom mohli prostor připravit na další den.
  • Veškerá Vaše svatební výzdoba a květiny budou uskladněny a Vy si je můžete vyzvednout další den do 10:00 hod.
  • Jsme součástí národní přírodní památky, z tohoto důvodu je u nás zakázáno vystřelování jakýchkoli umělých či textilních konfet a vypouštění lampiónů štěstí pod pokutou 5000 Kč.
  • Za znečištění prostor sálu, restaurace nebo toalet svatebními hosty Vám bude účtován poplatek 5 000 Kč.
  • V případě tvrdého alkoholu a vín Vám nabízíme tyto varianty:
    1. Varianta: v případě vlastního tvrdého alkoholu si účtujeme korkovné 150 Kč/dospělá osoba
    2. Varianta: nabízíme možnost alkoholu na komis – neotevřené lahve je možno vrátit. Maximálně 5 druhů alkoholu.
    3. Varianta: v případě vlastního vína zůstává cena neomezeného nápojového balíčku stejná – naše víno vyměníme za Vaše víno.
  • PLATBY A ÚHRADY
  • Záloha na stravovací služby činí 30 000 Kč.
  • Zálohu za svatbu je nutné složit nejpozději do 14 dnů od závazné rezervace.
  • Pronájem prostoru 23 000 Kč.
  • Servisní poplatek 5% z celkové částky.
  • V případě zrušení svatby méně než 30 dní před konáním, je záloha nevratná.
  • Veškeré ceny jsou uvedeny s DPH.
  • Konečné vyúčtování bude zasláno po svatbě na základě reálné spotřeby. Jeho splatnost je 7 dnů od data zaslání.

Superior

celodenní svatba

Nejobllíbenější

14 500 Kč

1 450 Kč za osobu

  • welcome tapas
  • svatební přípitek
  • 3-chodové obědové menu
    • předkrmy
    • polévka
    • hlavní chod
  • odpolední raut
  • půlnoční vyprostění

Balíček obsahuje

 

  • obsluhu v průběhu konání akce
  • přípravu prostor
  • symbolické rozbití talíře
  • welcome tapas
  • svatební přípitek
  • 3-chodové obědové menu
    • předkrmy
    • polévka
    • hlavní chod
  • odpolední raut (odpolední raut obsahuje: čtyři jídla, tři přílohy, dva saláty)
  • půlnoční vyproštění (půlnoční snack obsahuje: dvě jídla dle výběru z našeho menu)

Balíček neobsahuje

  • obřad v areálu
  • výzdobu obřadního místa a sálu
  • živou květinovou výzdobu obřadního místa a sálu

Podmínky

  • Záleží nám na tom, aby jste si svůj velký den užili, a proto se snažíme usnadnit Vám i přípravy. Z tohoto důvodu můžete vybírat ze dvou variant výzdoby svatebních stolů:
  • Varianta: založení svatební tabule 220 Kč/os*
    Kompletní výzdoba svatební tabule včetně květinové výzdoby stolů, ubrousky, svíček na stoly
  • Varianta: založení svatební tabule 130 Kč/os*
    Svatební tabuli Vám na požádání s použitím Vašich dekorací rádi založíme a vyzdobíme my. Případně Vám poskytneme odpoledne před svatbou prostor pro dozdobení stolů. V případě plánované akce den před Vaší svatbou, budou Vám prostory k dispozici od 9 hodiny ráno v den Vaší svatby.
  • Nechceme omezovat průběh Vaší svatby, od 00:00 hodin však účtujeme poplatek 2000 Kč za každou započatou hodinu.
  • Maximální doba konání Vaší svatby je do 04:00, kdy je potřeba opustit prostory, abychom mohli prostor připravit na další den.
  • Veškerá Vaše svatební výzdoba a květiny budou uskladněny a Vy si je můžete vyzvednout další den do 10:00 hod.
  • Jsme součástí národní přírodní památky, z tohoto důvodu je u nás zakázáno vystřelování jakýchkoli umělých či textilních konfet a vypouštění lampiónů štěstí pod pokutou 5000 Kč.
  • Za znečištění prostor sálu, restaurace nebo toalet svatebními hosty Vám bude účtován poplatek 5 000 Kč.
  • V případě tvrdého alkoholu a vín Vám nabízíme tyto varianty:
    1. Varianta: v případě vlastního tvrdého alkoholu si účtujeme korkovné 150 Kč/dospělá osoba
    2. Varianta: nabízíme možnost alkoholu na komis – neotevřené lahve je možno vrátit. Maximálně 5 druhů alkoholu.
    3. Varianta: v případě vlastního vína zůstává cena neomezeného nápojového balíčku stejná – naše víno vyměníme za Vaše víno.
  • PLATBY A ÚHRADY
  • Záloha na stravovací služby činí 30 000 Kč.
  • Zálohu za svatbu je nutné složit nejpozději do 14 dnů od závazné rezervace.
  • Pronájem prostoru 23 000 Kč.
  • Servisní poplatek 5% z celkové částky.
  • V případě zrušení svatby méně než 30 dní před konáním, je záloha nevratná.
  • Veškeré ceny jsou uvedeny s DPH.
  • Konečné vyúčtování bude zasláno po svatbě na základě reálné spotřeby. Jeho splatnost je 7 dnů od data zaslání.

All-inclusive

svatba v plné parádě

26 000 Kč

2 600 Kč za osobu

  • obsluhu v průběhu konání akce
  • přípravu prostor
  • symbolické rozbití talíře
  • welcome tapasy
  • svatební přípitek
  • 4-chodové obědové menu
    • předkrmy
    • polévka
    • hlavní chod
    • dezert
  • odpolední grilování s šéfkuchařem
  • podvečerní snack
  • půlnoční vyprostění
  • dárek pro novomanžele

Balíček obsahuje

 

  • obsluhu v průběhu konání akce
  • přípravu prostor
  • příprava prostor pro obřad v areálu včetně zapůjčení slavobrány s květinovou výzdobou
  • živá hudba k obřadu
  • založení svatební tabule včetně květinové výzdoby
  • symbolické rozbití talíře
  • welcome tapasy – překvapení podniku, nachystány při příjezdu hostů
  • svatební přípitek pro všechny hosty
  • čtyř-chodové jednotné obědové menu
  • odpolední gril show s šéfkuchařem. (odpolední gril show obsahuje: pět jídel, čtyři přílohy, tři saláty dle vlastních chutí výběrem z našeho menu)
  • podvečerní snack dle výběru z menu
  • půlnoční vyproštění v podobě pořádné porce masa dle výběru z našeho menu
  • stylová lehátka – chill-out zóna
  • dárek pro novomanžele

Podmínky

  • Nechceme omezovat průběh Vaší svatby, od 00:00 hodin však účtujeme poplatek 2000 Kč za každou započatou hodinu.
  • Maximální doba konání Vaší svatby je do 04:00, kdy je potřeba opustit prostory, abychom mohli prostor připravit na další den.
  • Veškerá Vaše svatební výzdoba a květiny budou uskladněny a Vy si je můžete vyzvednout další den do 10:00 hod.
  • Jsme součástí národní přírodní památky, z tohoto důvodu je u nás zakázáno vystřelování jakýchkoli umělých či textilních konfet a vypouštění lampiónů štěstí pod pokutou 5000 Kč.
  • Za znečištění prostor sálu, restaurace nebo toalet svatebními hosty Vám bude účtován poplatek 5 000 Kč.
  • V případě tvrdého alkoholu a vín Vám nabízíme tyto varianty:
    1. Varianta: v případě vlastního tvrdého alkoholu si účtujeme korkovné 150 Kč/dospělá osoba
    2. Varianta: nabízíme možnost alkoholu na komis – neotevřené lahve je možno vrátit. Maximálně 5 druhů alkoholu.
    3. Varianta: v případě vlastního vína zůstává cena neomezeného nápojového balíčku stejná – naše víno vyměníme za Vaše víno.
  • PLATBY A ÚHRADY
  • Záloha na stravovací služby činí 30 000 Kč.
  • Zálohu za svatbu je nutné složit nejpozději do 14 dnů od závazné rezervace.
  • Pronájem prostoru 23 000 Kč.
  • Servisní poplatek 5% z celkové částky.
  • V případě zrušení svatby méně než 30 dní před konáním, je záloha nevratná.
  • Veškeré ceny jsou uvedeny s DPH.
  • Konečné vyúčtování bude zasláno po svatbě na základě reálné spotřeby. Jeho splatnost je 7 dnů od data zaslání.

Volitelné nápojové balíčky

Standard

  • karafy s vodou a citrusovými plody
  • naše limonáda
  • džusy
  • čepovaná kofola
  • birell ovocný
  • pivo dle výběru (radegast 10, radegast 12, plzeň)
  • rozlévané víno bílé/ červené
  • káva espresso /ostatní káva v ceně restaurace

3 900 Kč

390 Kč za osobu

Deluxe

  • karafy s vodou a citrusovými plody
  • naše limonáda
  • džusy
  • čepovaná kofola
  • birell ovocný
  • pivo dle výběru (radegast 10, radegast 12, plzeň)
  • rozlévané víno bílé/ červené
  • káva espresso /ostatní káva v ceně restaurace
  • rozlévaná coca cola
  • fanta
  • tonic čepovaná kofola

4 200 Kč

420 Kč za osobu

další služby, které můžeme zařídit

Máte přání, které není v naší nabídce?

Napište nám Vaše sny a my se Vám je pokusíme splnit.

3Nezávazná poptávka

jméno

e-mail

telefon

termín

odhadovaný počet osob

balíček

+ nápoje Deluxe

orientační cena celkem

0 Kč

0 Kč za osobu

Domluvit nezávaznou schůzku se svatební manažerkou

Vyplňte prosím kontaktní údaje. Co nejdříve se Vám ozveme a domluvíme si osobní schůzku


svatební manager

Odpovíme do 48 hodin